Blogia
Fas zapping para poder ver os mellores anuncios???

¿Quién no tiene una pasión?

¿Quién no tiene una pasión? A nova campaña publicitaria de BBVA segue a mesma liña que a de Adeslas que anteriormente comentei, pero sen embargo pódense establecer varias diferencias entre elas. O título desta nova campaña é "Pasión", pero neste caso é o texto o que cobra maior relevancia e está en harmonía coas imaxes, deixando nun segundo plano a música (só instrumental). En televisión existen dúas versións de 30 segundos cada unha con combinacións de 10 segundos.
Texto:
1. "¿Quién no tiene una pasión? Una pasión grande o pequeña. Una pasión, o dos, o tres. Tierna, de futuro. Pasión. No importa como sea. Lo importante, lo que verdaderamente cuenta es decirle adelante. Porque, ¿sabes? A veces de la forma más casual y casi sin quererlo la pasión te aparece a la vuelta de la esquina. Adelante, traenos tu pasión"
2. "¿Quién no tiene una pasión? Inés tiene una pasión. A Sara le vienen dos. La de Juan está en Oxford. La pasión de Ana es portátil. Es curioso, pero en esta vida quien más quien menos tiene una pasión. Lo que importa es que la puedas llevar adelante. Y es que a veces esa pasión te aparece a la vuelta de la esquina. Adelante, tráenos tu pasión."

Ademais, en radio emítense dúas versións: unha de 30 segundos e outra de 10 segundos. Tamén se pode ver en prensa, revistas e no exterior.
Pincha aquí e poderás consultar algúns dos seus datos e ver os vídeos.

0 comentarios