Blogia
Fas zapping para poder ver os mellores anuncios???

Coca Cola

Coca Cola Non me gusta nada o anuncio que se está emitindo de Coca Cola estos días. Creo que non fai falta explicalo porque con só velo unha vez, nunca te olvidas del.
Persoalmente prefiro os anuncios que teñen un tono un tanto sentimental que este tipo de campañas que siguen a liña do "Pita pita", nos que a música é tan importante. Quizais queiran presentar a marca dende unha visión humorística, pero non me chega a convencer.

4 comentarios

Razorbuzz -

Coke has done much better commercials, of course. ;-)

Ängela -

a mi lo q mas me impacta es la cara del protagonista

nEo -

Impactar si que impacta pero pero no por su buen gusto precisamente. A mí me da hasta grima la última escena.

ana -

Eu creo que máis importante que se gusta ou non é o impacto que causa, que ao fin é un dos principais obxetivo dos anuncios publicitarios.
E neste caso é indudable que a peseres de tódalas críticas que se lle poderían facer, o anuncio impacta, ou polo menos chama bastante a atención